Rate this post

Dosiahnuť štíhlu a zároveň na pohľad vyšportovanú a vyrysovanú postavu môže byť pre ženy ťažšie ako pre mužov. Vo všeobecnosti majú menej svalovej hmoty a častejšie ich trápia problémy s tukom v rizikových partiách, ktorého sa nie a nie zbaviť.

Nie je to len o pravidelnom cvičení. I keď to je základ

V prípade, že patríte k nežnejšiemu pohlaviu, je tak okrem pravidelného cvičenia a posilňovania svalstva oveľa dôležitejšia ako pre mužov aj strava, aby ste svoju drinu vo fitku nenegovala konzumáciou nezdravých jedál. Môžete mať síce silné brušné svaly, ale ak budú „pokryté“ vrstvou tuku, vytúžený sixpack pri pohľade do zrkadla neuvidíte.

Aby ste si však nemyslela, že čím viac cvičenia, tým lepšie. Bez kvalitného spánku a regenerácie sa totižto nezaobídete. Taktiež treba dodržiavať pitný režim a prijímať dostatok bielkovín. S posledne menovaným vám môže pomôcť kvalitný srvátkový proteín. Obzvlášť ak ide o srvátkový hydrolyzát. Tie totižto obsahujú približne 90% bielkovín.

Spáľte prebytočný tuk. Bez námahy to nepôjde, ale pomôcť si môžete

A ako si pomôcť s odbúravaním toho nechceného tuku? S použitím spaľovačov tukov. Tie však nefungujú tak, že pred spaním užijete potrebnú dávku a ráno sa zobudíte s minimom tuku a telom posiatym viditeľnými svalmi.

Spaľovače tukov nefungujú bez fyzickej aktivity. Ak však užitie takéhoto spaľovača zaradíte do svojho predtréningového rituálu, môžete si tak pomôcť na ceste za vysnívanou postavou. To však nie je všetko.

Často sa v spaľovačoch tukov môžete stretnúť aj s obsahom kofeínu. Vďaka tomu si ich užívaním zvýšite hladinu energie, zlepšíte koncentráciu a pocítite nával sily. To vás pred tvrdým tréningom dostatočne „nakopne“ na to, aby ste sa na ceste za dokonalou figúrou cítila naozaj nezastaviteľná. A aj tie ťažké závažia sa vám budú zdať akési ľahšie.

Zdroj obrázka:

Autor: Lyashenko Egor / Shutterstock.com