Rate this post

Bežecké pásy vedia ponúknuť oveľa viac ako si myslíte. Využitie bežeckého pásu je na subjektivite tvorivosti. Bežecké pásy sa zaraďujú medzi najpoužívanejšie kardio stroje a to nielen preto, že majú veľa funkcií. Programová vybavenosť pásu, rýchlosť, sklon – to všetko sú základné funkcie bežeckých pásov. Jeho hlavným účelom je spaľovanie tukov, kalórii, čiže schudnete. Výhodou je, že sa neobmedzujete počasím a športujete z pohodlia domova. Beh si spríjemníte aj funkciami, ktoré si môžete nastaviť. Beh odbúrava stres podobne ako napríklad hra na klavír.

bežecké pásy

Kedy si vyberáte bežecký pás?

Ako prvý krok, ktorý by ste mali zvážiť je ten, ako často ho budete používaťkoľko osôb ho bude používať. Dokonca máte možnosť zvoliť si, aký bežecký pás budete mať, buď to bude motorový alebo bezmotorový.

Motorový  bežecký pás je poháňaný elektromotorom, ktorý má silu 1,5 až 5 hp. Vie zaručiť tréning, ktorý bude pohodlný, efektívny a dokonca ponúka možnosť presnej regulácie nielen rýchlosti ale aj sklonu.

Bezmotorový bežecký pás – tento stroj je nielenže lacnejší, ale je vhodný aj na chôdzu pre užívateľov, ktorí sú menej nároční. Jeho princíp fungovania je na mechanickom princípe, s takými nastaveniami, ktoré zaručia nastavenie sklonu a magnetickú brzdu.

bežecký pás

Čo všetko musíte zohľadniť ak sa zaujímate o bežecké pásy?

Najdôležitejšie je:

  • Motor a jeho výkon
  • Sklon bežeckej plochy
  • Výška a váha budúceho používateľa
  • LCD displej a prepojenia s inými zariadeniami
  • Programy, ktoré sa dajú nastaviť
  • Maximálna nosnosť produktu
  • Uskladnenie bežeckého pásu a jeho umiestnenie

 

Najlepšie bežecké pásy

Prinášame Vám niekoľko dôvodov, prečo si vybrať bežecký pás

Neopomenuteľnou výhodou je: „behaj doma tým svojim spôsobom“. Ide o trvalú a dlhodobú investíciu. A keďže sú tieto stroje vyrábané z kvalitných materiálov, preto je dostupný pre bezpečné športovanie a čo je bonus? Má lepšie tlmenie ako na vonkajších cestách. Vyberiete si radšej rebriny alebo bežecký pás?

Určte si svoju úroveň športovania, a to podľa toho, či ste začiatočník alebo taký väčší a aktívnejší športovec. A nakoniec? Stanovte si svoj cieľ. Využívajte pás na chudnutie, ako doplnok k inému športu alebo na intenzívne cvičenie. Prípadne bude tento pás využívaný na príležitostné cvičenie, pravidelné alebo intenzívne cvičenie? Rozhodnutie je na Vás.

Aký bežecký pás používate Vy? Podeľte sa s nami o to v komentári!